Plebiscyty Festiwalu Biegów: Temperatura rośnie! [WIDEO]

 

Plebiscyty Festiwalu Biegów: Temperatura rośnie! [WIDEO]


Opublikowane w pt., 11/09/2015 - 14:40

Biegowe Wydarzenie Roku. Biegowy Dziennikarz Roku. I nowość – Biegowa Książka Roku. O godz. 19:00 poznamy laureatów plebiscytów Fundacji „Festiwal Biegów” i firmy PZU. Temperatura na deptaku rośnie!

Plebiscyty to forma podziękowania oraz wsparcia organizatorów imprez biegowych w całym kraju i dziennikarzy / blogerów biegowych w pracy na rzecz rzecz upowszechniania i promocji dyscypliny w polskim społeczeństwie. Tytuły oraz nagrody przyznają dorocznie czytelnicy portalu biegowego www.FestiwalBiegow.pl.

W pierwszej edycji plebiscytów, w sezonie 2013/14 zwyciężyli toruński Półmaraton Świętych Mikołajów oraz Krzysztof Bartkiewicz - bloger w portalu www.MaratonyPolskie.pl.

W drugiej odsłonie plebiscytów biorą udział imprezy i cykle biegowe odbywające się w okresie sierpień 2014 r. - lipiec 2015 r., oraz dziennikarze i blogerzy zajmujący się tematyką biegową, których efekty pracy zostały upowszechnione w tym samym okresie. Od marca do lipca czytelnicy portalu www.FestiwalBiegów.pl zgłaszali swoich kandydatów do nagród - w sumie 144 imprezy i cykle biegowe oraz 29 dziennikarzy i blogerów. Głosowanie w plebiscytach zakończyło się 9 września.

Wyniki plebiscytów zostaną ogłoszone podczas Gali Festiwalu Biegowego, która odbędzie się o godz. 19:00 w Pijalni Głównej. 

Tak rozpoczniemy dzisiejszą Galę:

Organizator imprezy lub cyklu biegowego, które zdobędzie tytuł Biegowego Wydarzenia Roku w edycji 2015, zostanie uhonorowany nagrodą w wysokości 150 000 zł, z czego co najmniej 100 000 zł zostanie wypłacone w gotówce. Dziennikarz lub bloger, który otrzyma tytuł Biegowego Dziennikarza Roku, zostanie wyróżniony nagrodą w wysokości 30 000 zł.

Partnerem nagród w plebiscytach Biegowe Wydarzenie Roku i Biegowy Dziennikarz Roku jest PZU.

Firma od lat poprzez ofertę produktową i liczne działania prewencyjne i sponsoringowe zabezpiecza zdrowie i życie Polaków. Zaangażowanie w kolejne wydarzenie biegowe wynika z chęci zaadresowania tematu zdrowia i profilaktyki do jak najszerszego grona Polaków. Co roku PZU przekazuje miliony złotych na projekty profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego trybu życia. Jest już obecne przy takich wydarzeniach jak The Color Run, Łódź Maraton „Dbam o Zdrowie” czy Maraton i Półmaraton Warszawski.

Partnerem medialnym plebiscytów Biegowe Wydarzenie Roku i Biegowy Dziennikarz Roku jest Telewizja Polska S.A. i TVP Sport

 

 

Polecamy również:


Podziel się:
kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce