Aktualności Trening

Pierwsze przeszkody do Runmaggedonu na Służewcu już gotowe
Organizatorzy warszawskiej przeprawówki zapraszają na otwarte treningi do kwietniowego Runmageddonu. Pierwszy już w sobotę 29 marca.
Opublikowane: wt., 25/03/2014 - 10:19
Kolejny ważny etap moich przygotowań do Gdyni i Krynicy to spotkanie z Wojtkiem Staszewskim z Kancelarii Sportowej Staszewscy. Przy pomocy krótkiej ankiety przybliżam Wojtkowi moje doświadczenia z biegania. Wspominam, że planuje bieg na 15 km podczas Festiwalu, ale marzy mi się półmaraton. Ku mojemu zaskoczeniu Wojtek mówi, że jest to jak najbardziej możliwe, ale aby było to „przyjemne” doświadczenie, powinnam regularnie trenować.
Opublikowane: pon., 24/03/2014 - 11:06
Rosyjski mistrz chodu Ilya Markov, który od 2007 r. mieszka w Polsce, trenował już polską kadrę chodziarzy, pomagał w układaniu treningów Henryka Szosta, a teraz również przygotowuje treningi dla biegaczy-amatorów. Podopieczni podkreślają jego profesjonalizm i kreatywność w układaniu planów treningowych.
Opublikowane: pt., 21/03/2014 - 15:25
Nowa metoda antydopingowa
Będzie więcej dyskwalifikacji za stosowanie niedozwolonych substancji wśród sportowców. Taki wniosek można wysnuć po prezentacji przedstawionej przez teksańskich naukowców na spotkaniu Amerykańskiego Towarzystwa Chemicznego.
Opublikowane: pt., 21/03/2014 - 10:30
Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Europy i Świata w biegach górskich, Ambasadorka Festiwalu Biegowego włączy się w jedno ze zgrupowań kondycyjno-szkoleniowych, organizowanych przez ObozyBiegowe.pl dla osób przygotowujących się do startu w Krynicy-Zdrój. Festiwal jest oficjalnym patronem zgrupowania.
Opublikowane: czw., 20/03/2014 - 15:40
Panna Anna podczas treningu / Fot. www.facebook.com/pannaannaczylija
W sobotę 22 marca Warszawa żegna definitywnie zimę, grube ciuchy i lenistwo! – Punkt godzina 13 spotykamy się na Pl. Konstytucji 5, pod sklepem muzycznym i ćwiczymy. Czas najwyższy rozruszać się po zimie! – zachęca Katarzyna Choromańska, dietetyk z poradni Yanse.
Opublikowane: czw., 20/03/2014 - 14:25
Test Coopera na Stadionie Śląskim
Zbliża się wiosna, a co za tym idzie, wiele osób zdecyduje się poprawić swoją kondycję, a także pozbyć nadprogramowych kilogramów, które pozostały po zimie. Wytrwali biegacze trenowali zapewne cały rok, są jednak tacy, którzy swoją przygodę z bieganiem dopiero zaczynają lub zawiesili na czas zimy.
Opublikowane: czw., 20/03/2014 - 09:40
RunCalc to aplikacja dla biegaczy pomagająca w treningowych obliczeniach. W najbardziej rozbudowanej wersji oferuje kilkanaście kalkulatorów, pulsometr, krokomierz, konwerter i 7-językowy słownik. Można trenować i mierzyć czas zawodników, używając zaawansowanego stopera, który odczytuje również sygnał GPS.
Opublikowane: pon., 17/03/2014 - 15:34
Są osobną jednostką treningową w większości planów treningowych dla średniozaawansowanych i zaawansowanych biegaczy, znajdują swoje miejsce nawet w planach dla początkujących. I słusznie – podbiegi bowiem są wyjątkowo przydatnym treningiem niezależnie od tego do jakiego dystansu się szykujesz.
Opublikowane: pt., 14/03/2014 - 16:32
Treningi do Nocnego Półmaratonu i Maratonu WrocławNocnego Półmaratonu i Maratonu Wrocław
Rusza szósta edycja programu Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław pn. „I Ty możesz zostać maratończykiem”. Od 23 marca do 14 września będzie można pod okiem doświadczonych trenerów przygotować się do startu w sztandarowych imprezach biegowych dolnośląskiej stolicy.
Opublikowane: śr., 12/03/2014 - 15:28

Strony

Aktualności Zdrowie

?Kolano biegacza? jest podobnie jak ?łokieć tenisisty? najczęstszą dolegliwością występującą u osób uprawiających dany sport. U biegaczy (ale nie tylko) to właśnie kolano narażone jest na największe przeciążenia. Staw kolanowy to najbardziej skomplikowany i największy staw w organizmie człowieka.
Opublikowane: śr., 28/11/2012 - 12:21
Każda pora na zmianę nawyków żywieniowych i stylu życia jest dobra, jednak jest parę spraw o których należy pamiętać, gdy za zmiany zabierasz się zimą. Na co zwrócić uwagę ? odpowiada Weronika Weremko-Oszuścik, z http://www.dieta4u.pl  
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:42
To zagadnienie dotyczące spożywania pokarmów węglowodanowych przez lata budziło kontrowersję. Problem dotyczy okresu przed wysiłkiem, a konkretnie czasu 30-60 minut przed nim. Generalnie nie jest zalecane spożywanie węglowodanów w tym okresie z uwagi na możliwość niekorzystnego wpływu na pracę mięśni w trakcie wysiłku.
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:36
Na pewno znasz to nieprzyjemne uczucie, gdy nieoczekiwany kurcz mięśnia ograniczył lub zakończył Twoją ulubioną formę aktywności. Może zdarzyło Ci się, że nagły ból w łydce zbudził Cię w nocy. Co zrobić, aby pozbyć się kurczu i jak przeciwdziałać, aby w ogóle się nie pojawił?
Opublikowane: pt., 23/11/2012 - 10:33

Strony