Aktualności Trening

Fot. www.facebook.com/ORLENMarathon
Z dużym zainteresowaniem biegaczy spotkały się bezpłatne treningi do Orlen Warsaw Marathon 2014, organizowane od grudnia w 6 polskich miastach. Rosnąca frekwencja spowodowała właśnie zmianę lokalizacji zajęć w stolicy.
Opublikowane: czw., 09/01/2014 - 10:29
Początek roku nie był dla mnie zbyt udany. Przyplątała mi się kontuzja. Ale nie zrezygnowałem z treningów , bo w okresach kontuzji organizm także powinien być w ruchu - pisze Mateusz Baran i jako trening zamienny poleca m.in. siłownię, rower, pływanie...
Opublikowane: wt., 07/01/2014 - 09:57
Jak dużo mięśni potrzeba biegaczowi?
Ilość masy mięśniowej wzbudza kontrowersje w środowisku biegaczy długodystansowych. Z jednej strony nie może być jej za dużo, bo może to spowolnić. Z drugiej siła i moc są niezbędne. W najbardziej prestiżowych maratonach stawka w czołówce jest tak wyrównana, że różnice w pierwszej dziesiątce na mecie to często ledwie jedna minuta.
Opublikowane: czw., 02/01/2014 - 09:07
Nie masz pomysłu na sylwestra? Są lepsze sposoby na spędzenie go niż siedzenie przed telewizorem, albo ściskanie się pod chmurką. Warszawski klub No Limit Ursus organizuje imprezę z crossfitem. To wyjątkowe połączenie ostrego wysiłku fizycznego, muzyki i zabawy do białego rana. Zapisy u trenera Marcina Dudczaka pod numerem telefonu 664 812 126.
Opublikowane: wt., 31/12/2013 - 11:24
Układacie listę noworocznych postanowień? Oto kilka propozycji, które możecie wziąć pod uwagę. Tych postanowień na pewno warto dotrzymać.
Opublikowane: pon., 30/12/2013 - 21:57
Przybywa coraz więcej nowych biegów. Od wczesnej wiosny do późnej jesieni co weekend odbywa się mnóstwo różnych imprez. To sprzyja planowaniu startów i docelowych wyników. Ale żeby je osiągać, trzeba mieć plan.
Opublikowane: sob., 28/12/2013 - 13:19
Jeśli macie właśnie aktywną przerwę świąteczno-noworoczną w górach lub planujecie trening wysokogórski, wyniki tych badań mogą wam się przydać. Amerykańscy fizjolodzy postanowili znaleźć optymalną wysokość, na której biegacz powinien trenować, żeby osiągnąć możliwie najlepsze rezultaty na nizinach.
Opublikowane: pt., 27/12/2013 - 18:46
Sportowcy są w stanie zrobić wiele, by podtrzymać dobry obraz samych siebie. Częstym problemem jest to, że nie umiemy realnie ocenić naszych zalet i wad.
Opublikowane: czw., 26/12/2013 - 10:03
Jakie efekty daje bieganie w wodzie? Jak wyglądają same zajęcia? Jak się do nich przygotować? Na te i inne pytania odpowiedział nam Marcin Olchowik, instruktor aqua runningu.
Opublikowane: śr., 25/12/2013 - 10:15
PTTK i schronisko PTTK Pasterka zapraszają na obozy biegowe w Górach Stołowych. Termin najbliższego to 7-9 luty 2014r r.
Opublikowane: pon., 23/12/2013 - 10:31

Strony

Aktualności Zdrowie

Każda pora na zmianę nawyków żywieniowych i stylu życia jest dobra, jednak jest parę spraw o których należy pamiętać, gdy za zmiany zabierasz się zimą. Na co zwrócić uwagę ? odpowiada Weronika Weremko-Oszuścik, z http://www.dieta4u.pl  
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:42
To zagadnienie dotyczące spożywania pokarmów węglowodanowych przez lata budziło kontrowersję. Problem dotyczy okresu przed wysiłkiem, a konkretnie czasu 30-60 minut przed nim. Generalnie nie jest zalecane spożywanie węglowodanów w tym okresie z uwagi na możliwość niekorzystnego wpływu na pracę mięśni w trakcie wysiłku.
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:36
Na pewno znasz to nieprzyjemne uczucie, gdy nieoczekiwany kurcz mięśnia ograniczył lub zakończył Twoją ulubioną formę aktywności. Może zdarzyło Ci się, że nagły ból w łydce zbudził Cię w nocy. Co zrobić, aby pozbyć się kurczu i jak przeciwdziałać, aby w ogóle się nie pojawił?
Opublikowane: pt., 23/11/2012 - 10:33

Strony