Życiowe rekordy z marką WIŚNIOWSKI – Be The Winner


Blisko 1400 biegaczy, 10 kilometrów zbiegu z Krynicy do Muszyny i nieskończone pokłady radości na mecie – tak podsumować można bieg Życiowa Dziesiątka, którego sponsorem była firma WIŚNIOWSKI. Dzięki sponsorowi tego dnia każdy, kto dobiegł do mety poczuł się zwycięzcą.

Firma WIŚNIOWSKI od samego rana zagrzewała zawodników do walki. Wszyscy biegacze otrzymali koszulki z logotypem sponsora i jego głównym przesłaniem: Be The Winner. Tym hasłem producent bram, drzwi i ogrodzeń pragnął zachęcić sportowców do podejmowania wyzwań, a kibiców do spróbowania swoich sił w sportowej rywalizacji. Na stoisku sponsora kibice i biegacze mogli zrobić sobie pamiątkowe, „zwycięskie” zdjęcie.

Na główne nagrody mogli liczyć zwycięzcy biegu. Kibice, czekający na mecie w Muszynie, byli świadkiem pięknej walki o złoto między Cherutichem Nelsonem a Szymonem Kulką. Ostatecznie to Kenijczyk był górą, wyprzedzając Szymona o 1,20 sek. Przebiegnięcie dystansu 10 kilometrów zajęło mu tylko 28 min i 50 sek. Wśród kobiet pierwsza na mecie zameldowała się Viktoria Pogozielska z czasem 33:22,50 sek. Życiowa Dziesiątka była też częścią mistrzostw Polski w Biegach Ulicznych na 10 km. W tej klasyfikacji najlepszy był Bogdan Dziuba, który pokonał trasę w 32:36,00 sek.

Życiowa Dziesiątka to najchętniej wybierany bieg podczas całego Festiwalu Biegowego w Krynicy Zdroju. Opadająca na całej długości trasa pozwala biegaczom pobić swoje życiowe rekordy, a dodatkowe wsparcie firmy WIŚNIOWSKI dodawało energii na każdym kilometrze trasy i poza nią.

red. 

Polecamy również:


Podziel się: