7. Festiwal Biegowy – Wy pytacie, my odpowiadamy

 

7. Festiwal Biegowy – Wy pytacie, my odpowiadamy


Opublikowane w pon., 08/08/2016 - 11:06

Festiwalowy FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dziękujemy za wszystkie maile, wiadomości facebookowe i telefony – czekamy na kolejne (adres kontaktowy na końcu tej publikacji).

WPIS AKTUALIZOWANY

Rejestracja, zmiana biegów, numery startowe, pakiety, płatności, faktury

1. Rejestracja online do 7. Festiwalu Biegowego trwa także podczas imprezy. Zapis przez internet przyspiesza wydanie pakietu startowego.


2. Po dokonaniu rejestracji elektronicznej przez biegacza wysyłamy e-mail potwierdzający zgłoszenie. Jeśli e-mail nie dotarł do Państwa, prosimy sprawdzić skrzynkę SPAM i/lub poprawność podanych danych w zgłoszeniu. Podgląd zgłoszenia oraz dokonanie płatności są możliwe także poprzez Panel Uczestnika Festiwalu Biegowego.


3. Osoby, które zapiszą się na Festiwal po 1 września, proszone są o przyniesienie do biura zawodów dokumentu potwierdzającego wniesienie opłaty startowej i rejestracyjnej.


4. Zawodnicy mogą zgłosić się do dowolnego biegu 7. PKO Festiwalu Biegowego w Biurze Zawodów w Krynicy do 30 minut przed jego rozpoczęciem. Wyjątki - Bieg 7 Dolin 100 km i Bieg 7 Dolin 64 km, gdzie z uwagi na wczesną porę rozpoczęcia rywalizacji wymagane jest zgłoszenie najpóźniej w dniu poprzedzającym start. Opłata startowa pobierana jest na miejscu, zgodnie z aktualnym cennikiem.


5. Do każdego biegu festiwalowego obowiązuje opłata rejestracyjna w wysokości 10 zł, bez względu na wysokość (lub brak) opłaty startowej. Opłata wnoszona jest tylko raz, przy pierwszej rejestracji na 7. Festiwal Biegowy.


6. Numery startowe 7. Festiwalu Biegowego zostaną nadane na początku września.


7. Do 31 sierpnia istnieje możliwość zmiany wybranych biegów, przy czym opłata startowa za nowy bieg zostanie naliczona po aktualnie obowiązującej cenie (ew. konieczność uzupełnienia wpłaty). Osoby, które opłaciły już start powinny w tym celu wysłać e-mail na adres: zapisy@isw.org.pl, a nieopłacone - skorzystać z Panelu Uczestnika Festiwalu Biegowego.


8. Dokonanie płatności przez internet jest równoznaczne z zachowaniem zniżki nabytej np. podczas II progu opłat startowych. Płatność w Biurze Zawodów wiąże się z koniecznością uregulowania opłaty startowej w pełnej wysokości, określonej cennikiem (dostępny TUTAJ).


9. Lista startowa Festiwalu jest aktualizowana na bieżąco, także z podziałem na konkurencje i można ją znaleźć pod tym adresem: KLIKNIJ.


10. Oznaczenie nazwiska biegacza kolorem białym na liście oznacza, iż opłata startowa i rejestracyjna zostały wniesione w poprawnej wysokości i zostały zaksięgowane, a biegacz otrzyma pakiet startowy 7. Festiwalu Biegowego.


11. Osoby, które nie mogą wziąć udziału w 7. Festiwalu Biegowym (np. z powodu kontuzji), mogą przekazać nabyty pakiet startowy innej osobie. Powinny też przekazać oświadczenie o odstąpieniu od startu, które wskazuje z imienia, nazwiska i numeru dokumentu tożsamości osobę, która przejmuje pakiet. Startujący powinien zgłosić się z takim oświadczeniem niezwłocznie do biura Festiwalu (adres kontaktowy: zapisy@isw.org.pl) w terminie nie późniejszym niż 31 sierpnia, a po przepisaniu pakietu uzupełnić opłatę startową (jeśli jest taka konieczność).


12. Nie ma możliwości zwrotu pakietu startowego i wniesionego wpisowego.


13. Pakiety VIP na 7. Festiwal Biegowy, które można było zdobyć w ciągu roku podczas imprez partnerskich jako nagrodę, można przepisać na inną osobę niż zdobywca nagrody. 


14. Osoby, który rezygnują ze startu w wybranej konkurencji, mogą zgłosić ten fakt do biura organizacyjnego 7. Festiwalu Biegowego (adres kontaktowy: zapisy@isw.org.pl). W efekcie zostaną skreślone z listy startowej danego biegu.


15. Fakturę VAT / rachunek za wpisowe do 7. Festiwalu Biegowego można uzyskać w terminie do 30 dni od dokonania wpłaty. W tym celu należy wysłać e-mail na adres: faktura@isw.org.pl zawierający zawierające dane identyfikujące firmę, na którą ma być wystawiona faktura / rachunek.


Biuro zawodów, pakiet startowy, depozyty, szatnie, masaże, koszulki finiszera

1. Biuro Zawodów (odbiór pakietów startowych, nowe rejestracje, niedopłaty, wyniki, protesty):

Lokalizacja: Dom Forum, deptak krynicki, Al. Nowotarskiego.

Godziny funkcjonowania:

Piątek 9 września: 12.00 – 22.00
Sobota 10 września: 7:00 – 21:30
Niedziela 11 września: 7:00 - 14:30


2. Aby wziąć udział w 7. Festiwalu Biegowym należy przy odbiorze pakietu startowego wypełnić oświadczenie o zdolności do udziału w biegu / biegach. Oświadczenie jest częścią formularza rejestracyjnego, tak w wersji elektronicznej jak i papierowej (przy zapisie na miejscu).


3. Pakiety startowe przewidywane są we wszystkich konkurencjach biegowych 7. Festiwalu Biegowego. W pakiecie znajdzie się m.in. obszerny informator o imprezie, numer startowy, chip i gadżety od partnerów Festiwalu.


4. Aby odebrać pakiet startowy za inną osobę, należy przedstawić w biurze zawodów pisemną zgodę nabywcy pakietu na taką czynność. Stosowne oświadczenie można pobrać TUTAJ.


5. Koszulki finiszera można zdobyć w następujących konkurencjach: Iron Run, Bieg 7 Dolin 100, 64 i 34 km, Koral Maraton. Koszulki będzie można odebrać w Biurze Zawodów, a dowodem potwierdzającym ukończenie rywalizacji w danej konkurencji będzie dedykowana opaska (znajdzie się w pakiecie startowym) oraz medal, który będzie wręczany na mecie.


6. Punkt depozytowy, szatnie, prysznice i punkt masażu zlokalizowane będą na terenie miasteczka biegowego. Szczegółowe informacje o funkcjonowaniu tych punktów znajdą się w folderze informacyjnym dołączonym do pakietu startowego.


Pomiar czasu, wyniki, protesty, nagrody, klasyfikacje Mistrzostw Polski

1. Pomiar czasu podczas 7. Festiwalu Biegowego odbywa się przy pomocy elektronicznego chipa montowanego do buta. Czas zawodnika mierzony jest w dwóch wariantach: brutto (liczony od strzału startera) oraz netto (liczony od przebiegnięcia zawodnika przez linię startu). Klasyfikacja prowadzona jest wg czasu brutto, chyba że regulamin danej konkurencji stanowi inaczej.


2. Po zakończeniu udziału w imprezie, czyli po ostatnim swoim starcie w Krynicy należy zwrócić chip. Na terenie miasteczka festiwalowego będą rozstawione pudełka z napisem „Zwróć chip”.


3. Wyniki poszczególnych konkurencji będą publikowane niezwłocznie w portalu biegowym www.FestiwalBiegow.pl.


4. Wniesienie ew. protestu przez zawodnika to koszt 150 zł (kaucja zwrotna w przypadku racji zawodnika). Protest może być wniesiony tylko na specjalnym formularzu (do pobrania TUTAJ) oraz w Biurze Informacji zlokalizowanym w Domu Forum, czynnym:

  • Piątek 9 września: 12.00 - 22.00
  • Sobota 12 września: 7:00 - 21:30
  • Niedziela 13 września: 7:00 – 14:30

5. Wyniki oficjalne wszystkich biegów 7. Festiwalu Biegowego ukażą się na stronie www.FestiwalBiegow.pl najpóźniej do godziny 20.00 w niedzielę 11 września. Ponadto wszystkie wyniki zostaną opublikowane w specjalnym ogólnopolskim dodatku, który ukaże się w dniu w dzienniku ,,Rzeczpospolita” (termin podamy niebawem).


6. Podstawą do wypłacenia nagród finansowych są wyłącznie wyniki oficjalne.


7. Informacja o nagrodach 7. Festiwalu Biegowego znajduje się TUTAJ. Oświadczenie o odbiorze nagrody można pobrać w punkcie informacyjnym 7. Festiwalu Biegowego lub TUTAJ.


8. Nagrody finansowe 7. Festiwalu Biegowego NIE DUBLUJĄ SIĘ.


9. W ramach Życiowej Dziesiątki o Puchar Radia RMF FM biegu odbędą się Mistrzostwa Polski Masters w biegu ulicznym na 10 km w podziale na osiem kategorii wiekowych kobiet i mężczyzn. Zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają medale (złoty, srebrny i brązowy).


10. W ramach Biegu 7 Dolin odbędą się 3. Mistrzostwa Polski w Ultramaratońskim Biegu Górskim. W mistrzostwach zostaną sklasyfikowani wszyscy biegacze, którzy wezmą udział w konkurencji, bez względu na przynależność klubową czy status w PZLA. Prowadzonych będzie osiem kategorii wiekowych kobiet i mężczyzn, zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają medale (złoty, srebrny i brązowy).


11. Iron Run to biegowa etapówka. Składa się z 9 konkurencji. Zwycięzcą całych zawodów zostanie zawodnik, który uzyska najlepszy czas łączny we wszystkich ośmiu biegach.

Wyniki konkurencji Iron Run na poszczególnych dystansach NIE będą brane pod uwagę przy ustalaniu kolejności zawodników w Lidze Festiwalu Biegowego. Uczestnicy Iron Run NIE będą też klasyfikowani w poszczególnych konkurencjach. Wyjątek stanowią zawodnicy, którzy nie zmieszczą się w limicie czasowym danej konkurencji – odpadając z Iron Run zostaną jednocześnie sklasyfikowani w danej konkurencji.


12. Kolejność wszystkich klasyfikacji w Lidze Festiwalu Biegowego ustalana jest automatycznie na podstawie wpisów dokonywanych przez uczestników Ligii w portalu www.FestiwalBiegow.pl w zakładce Liga Festiwalu Biegowego i sekcji „Lista Startowa”. Biuro organizacyjne 7. Festiwalu Biegowego prowadzi okresowe kontrole prawidłowości dokonanych wpisów. Punkty do klasyfikacji Ligi przyznawane są według następującego wzoru: 1 miejsce – 1 punkt, 2 miejsce – 2 punkty, 3 miejsce – 3 punkty itd.

Zwycięzcą danej klasyfikacji LFB („Najlepszy maratończyk”, „Najlepszy góral”, „Najlepszy biegacz 5-10-15”) zostaje ten, kto zgromadzi łącznie najmniej punktów. Liczą się trzy najlepsze wyniki w biegach zaliczanych do określonej kategorii. W przypadku równej liczby punktów decyduje suma współczynników w biegach liczonych do klasyfikacji (współczynnik = miejsce w kategorii open w biegu/liczba startujących). Zwycięzcą zostaje zawodnik z niższą sumą współczynników.

Warunkiem sklasyfikowania w LFB jest udział w biegu finałowym, którymi będą (do wyboru):

  • „Najlepszy Maratończyk” – Koral Maraton lub Konspol Półmaraton
  • „Najlepszy biegacz 5-10-15” – Bieg na 15 km, Bieg Nocny na 7 km, Życiowa Dziesiątka o Puchar Radia RMF FM
  • „Najlepszy Góral” – Bieg 7 Dolin (dowolny dystans) oraz Bieg na Jaworzynę.

Forum Sport Zdrowie Pieniądze, Targi EXPO, koncerty

1. Wstęp na Forum Sport-Zdrowie-Pieniądze, na Targi EXPO Festiwalu Biegowego oraz koncerty na scenie festiwalowej jest bezpłatny.


2. Szczegółowy program FSZP, listę wystawców oraz mapkę hali targowej opublikujemy bezpośrednio przed rozpoczęciem 7. Festiwalu Biegowego.


3. Szczegółowy program wydarzeń towarzyszących 7. Festiwalowi Biegowemu podamy bezpośrednio przed rozpoczęciem Festiwalu. Informacje będzie można znaleźć także w Informatorze, który znajdzie się w pakiecie startowym.


Mapy, ślady GPS, informatory

1. Informator Biegu 7 Dolin 100, 64 km oraz 34 km a także Runek Run 17 km dostępny jest TUTAJ.


2. Mapa trasy Biegu 7 Dolin oraz Runek Run, wydrukowana w formie składanej ulotki, na papierze wysokiej jakości, odpornym na wilgoć, znajdzie się w pakiecie startowym.


3. Mapy tras biegów festiwalowych dostępne są w opisie danej konkurencji w zakładce „Festiwal Biegowy”


Transport na start biegów rozpoczynających się poza Krynicą / transport na deptak z mety biegów kończących się poza Krynicą

Biuro organizacyjne 7. Festiwalu Biegowego zapewnia transport uczestników na start Biegu 7 Dolin 64 km (do Rytra), B7D 34 km (do Piwnicznej-Zdrój) oraz Runek Run 17 km (Szczawnik), a także dojazd zawodników na start Biegu na Jaworzynę Iron Run, Mistrzostw Polski w Hill Nordic Walking oraz punkty zmian Sztafet Maratońskich. Szczegóły dotyczące odjazdów autokarów (lokalizacja, godziny odjazdów autokarów) znajdą się w informatorze dołączonym do pakietu startowego.


Pasta Party

Miejsce oraz godzina Pasta Party zostaną umieszczone w Informatorze, który znajdzie się w pakiecie startowym.


Noclegi, parkingi

1. Biuro organizacyjne Festiwalu Biegowego nie zapewnia miejsc noclegowych na czas zawodów. Rekomendujemy noclegi w ośrodkach partnerskich (LISTA TUTAJ)


2. Biuro organizacyjne Festiwalu Biegowego nie zapewnia miejsc parkingowych dla zawodników.


Strefa Dzieci

1. Szczegółowy program atrakcji Strefy Dzieci opublikujemy bezpośrednio przed Festiwalem. Ponadto program znajdzie się w informatorze dołączonym do pakietu startowego.


2.W Strefie Dzieci 7. Festiwalu Biegowego NIE MOŻNA pozostawiać dzieci na czas startu w biegach. Opiekunem dziecka w Strefie Dzieci 7. Festiwalu Biegowego jest wyłącznie jego rodzic / opiekun prawny.


Opieka medyczna

1. Zapewniamy pierwszą pomoc zawodnikom w czasie imprezy. Nad zdrowiem zawodników będzie czuwał zakontraktowany zespół ratownictwa medycznego, a na trasie Biegu 7 Dolin i Runek Run także grupa GOPR.


2. Uczestnikom Biegu 7 Dolin 100, 63 i 34 km oraz Runek Run 17 km rekomendujemy zabranie z sobą do Krynicy dokumentu poświadczającego prawo do ubezpieczenia zdrowotnego na wypadek hospitalizacji, np. druk RMUA, ale dokument nie jest wymagany do udziału w tej konkurencji.



Czekamy na wasze pytania i wątpliwości. Sukcesywnie będziemy rozbudowywać tę publikację o rzeczy, które interesują Was najbardziej. Pytania Prosimy kierować na adres: g.rogowski@isw.org.pl lub przesyłać poprzez portale społecznościowe Facebook i Twitter

AKTUALIZACJA

1. Uczestnicy Iron Run nie otrzymują punktów kwalifikacyjnych do UTMB, ponieważ nie biegną w Biegu 7 Dolin. Biegną ultramaraton 64 km po trasie Biegu 7 Dolin i nie są klasyfikowany w Biegu 7 Dolin tylko w Iron Run. IR i B7D to  dwie rożne konkurencje.

Do zobaczenia w Krynicy-Zdroju!

Fundacja "Festiwal Biegów"  

Polecamy również:


Podziel się:
kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce